Obserwatorzy

niedziela, 11 listopada 2012

41

Nareszcie weekend czas żeby się relaksować i w końcu odpocząć.
Przyszły tydzień będzie dla mnie dość intensywny, ponieważ mam seminarium.Co oznacza, że 24/dobę będę musiała myśleć aktywnie.

Jak już wspominałam zapisałam się na kurs szycia, jestem bardzo zadowolona. Zdecyduję się na dalsze stopnie. Dowiedziałam się wiele rzeczy, prostych o których nie miałam pojęcia a ułatwiają życie.

Postaram się w następnym poście pokazać Wam co zmajstrowałam na kursie.
Muszę jeszcze rozpocząć poszukiwania korepetytora/ki z technik rysunku.

A dzisiaj postanowiłam Wam uchylić rąbka mojego nowego pokoju. Oczywiście tylko częściowo, ponieważ nie jest jeszcze w pełni gotowy.
Wszystko co jest pokazane, to  moja robota. Wycinki  gazet + wikol potrafią zdziałać cuda.Jedynie łapacz znów dopadła m na flohmarkcie.

Siostra zrobiłam mi kłosa, świetnie się prezentuje z ombre:)



















25 komentarzy:

  1. świetnie to wygląda .
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam porozwieszane wszędzie zdjęcia ;>
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne duperelki, tak nazywam biżuterię, całkiem spora kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś taki gruby ten kłosik ;D ładnie masz w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna biżuteria i .. "szafa" ;)
    super blog :*

    OdpowiedzUsuń
  6. really like the picture, feel inspired!

    http://wishuponasmile.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się marzy kurs szycia :) Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny kłos ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej łapacz snów <3. też bym taki chciała mieć :).
    masz masę wspaniałej biżuteri <3 zazdroszczę!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wycinki gazet plus szafa świetny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten kurs musi być super, pokazuj szybko, co tam uszyłaś ;) tak poza tym, to masz śliczną fryzurę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też kiedyś miałam łapacz snów, ale czy działał... :->

    OdpowiedzUsuń
  13. łapacz snów i naszyjniki bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na ogarnięcie biżuterii :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. też myślałam o kursie szycia, byłoby to ciekawe doświadczenie ;d łapacz snów piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo ciekawe błyskotki :). I jak łamacz snów służy?

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadzam się z Basią, łapacz snów wymiata <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, czytanie ich sprawia mi wiele przyjemności.
Jeśli obserwujesz napisz chętnie się odwdzięczę.