Obserwatorzy

wtorek, 20 listopada 2012

42

Spódnica uszyta przez babcię z szyfonu kupionego jeszcze w Polsce. Uważam, że się opłacało. Ponieważ za 2 metry materiału plus podszewka zapłaciłam  20 zł. Wyszły mi z tego 2 spódnice długie, jedna czarna druga morska, za które zapłaciłabym normalnie w sklepie ok. 150 zł. A tak przy pomocy babci mam je za mniej i niczym nie odbiegają od tych sklepowych.

Postanowiłam do spódnicy dodać jeansową koszulę, w przyszłości jednak zaopatrzę się w koszulę bardziej dopasowaną.Uważam, że będzie lepiej wyglądało. Co myślicie?

Zastanawiam się nad butami do tej stylizacji, idealnie pasowałyby białe conversy. Ale cóż jeszcze na takim dorobku nie jestem.
Seminarium się skończyło, wróciłam wykończona. Wszystko przebiega jak na tygodniowym szkoleniu, wstajemy o 8 i do ok.21 trzeba myśleć trzeźwo. Na szczęście to już za mną:) Plusem jest, że poznałam dużo wartościowych ludzi, którzy napędzają mnie do pracy.
Aktualnie próbuję się nauczyć sama hiszpańskiego.







Ale w try miga nadrobię zaległości.


11 komentarzy:

  1. Nie w moim stylu :) ale ważne, że Tobie sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. a może koszule w środek?

    dziękuję za komentarz kochana nie łatwo jest się oszczędzac jak nie ma czasu odpocząc ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. looks good! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aach, muszę naprawić moja maszynę do szycia :)
    Też zaczęłam uczyć się hiszpańskiego ;) Ciekawe, jak nam pójdzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiej babci ..:).. spódnice są mega ...to masz dwie spódnice w cenie 300 zł za 20 zł :]

    OdpowiedzUsuń
  6. rozdanie: https://www.facebook.com/InterlekPl (!!!)

    OdpowiedzUsuń
  7. super spódnica <3.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę piękną koszulę (bardzo piękną!) świetnie połączoną z maxi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. love your outfit!
    following you now, hope you'll follow back!

    http://fromparis-with-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, czytanie ich sprawia mi wiele przyjemności.
Jeśli obserwujesz napisz chętnie się odwdzięczę.