Obserwatorzy

czwartek, 30 maja 2013

48

Przepadlam bez wiesci.. Nie wcale nie, nie zapomnialam o Was, nie bylo mi za zgnilo, moze troche bylo..
Potrzebowalam tej przerwy na aklimatyzacje, ulozenie spraw tak aby wszystko funkcjonowalo jak nalezy, aby moj swiat zaczal dzialac jak uklad naczyn polaczonych.
Co u mnie slychac w wielkim wielgasnym skrocie: MAM SZKOLE co bylo dla mnie najwazniejsze, bede studiowac/uczyc sie tego o czym marzylam!
W przyszlym tygodniu jade na festival, juz nie moge sie doczekac.. Zespoly takie jak thirty second to mars, hurts, FUN, Imagine dragons, The wombats to tylko pare, ktore bede miala okazje zobaczyc.

Zestawy ubraniowe na te 5 dni juz przygotowane, w glownej mierze t-shirty przerobione, czarne zeby nie wygladac w sekunde jak zmazaniec, bo zamierzam wylac swoje wszystkie poty..





4 komentarze:

  1. Świetna stylizacja:)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania odżywka REVITALASH, stymulująca wzrost rzęs:)

    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, czytanie ich sprawia mi wiele przyjemności.
Jeśli obserwujesz napisz chętnie się odwdzięczę.