Obserwatorzy

środa, 29 lutego 2012

1

Pisanie bloga dość skomplikowana sprawa wymagająca systematyczności sumienności...
Niee nie no brakuje mi tych cech, więc nie można się spodziewać się że blog będzie systematyczny, cudny, pachnący cukierkami z błyskiem diamencików...
Posty będą  dodawane w jakim odstępie czasu?.. nie wiem ale będą :)

O czym będzie blog tego też nie wiem..Nasuwa się pytanie, w takim racie co Ty wiesz? Cóż więc wiem jedno, że poprowadzę tego bloga jak potrafię. Co będę zamieszczać ? No oczywiście że to co mi się w danej chwili spodoba, może komuś też do gustu przypadnie i polubi moje "wywody" o niczym...
Jak już każdy zauważył blogów jest wiele o różnej tematyce i nie ma podziału wszystkie są po prostu specyficzne prowadzone w miarę możliwości autora:)

Dzisiaj chciałam się podzielić moim "dziełem"... Robione zwykłą cyfrówką.
Co sądzicie ?? Czekam na ocenę w komentarzach, mam nadzieję że jakieś się pojawią :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, czytanie ich sprawia mi wiele przyjemności.
Jeśli obserwujesz napisz chętnie się odwdzięczę.