Obserwatorzy

niedziela, 25 marca 2012

6

Zazwyczaj zamieszczam posta raz na tydzień.Dzisiaj ze względu na to, że zachciało mi się pochwalić swoją stylizacją zamieszczam wyjątkowego posta:)
 Cały dzień upłynął mi rowerowo jestem padnięta :)
Jak wam się podoba moja stylizacja?:)

Zastanawiam się nad konkursem, w którym do wygrania będzie biżuteria.
Zaczekam aż zbierze się min. obserwujących i ruszamy :)





                                                          Torba- empik
                                                           treggins- szafa.pl
                                                          koszula-SH
                                                           zegarek- all

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, czytanie ich sprawia mi wiele przyjemności.
Jeśli obserwujesz napisz chętnie się odwdzięczę.