Obserwatorzy

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

15

Śliczna pogoda, wczoraj byłam na ognisku spaliłam się na raczka...Standardowo

Nie będę za dużo się rozpisywać w piątek pierwsza matura polski..Już się nie mogę doczekać.

A tymczasem śmigam do nauki..
Stylizacja z piątku, wrzuciłabym ją szybciej ale niestety nie miałam za wiele na to czasu:)








       
                                                                    bluzka -SH
                                                                    rurki-szafa.pl
                                                                     baleriny-no name
                                                                     torba-szafa.pl
                                                                     bizuteria-katherine

10 komentarzy:

  1. pierścionek i torba <3 ;d

    jestem nowa na blogerze i potrzebuję obserwatorów oraz czytelników do motywacji pisania ;d

    jeżeli jesteś zainteresowana to zapraszam ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Tworzysz naprawdę ciekawe zestawienia :) Na pewno będę tu zaglądać :)

    A jeśli znajdziesz chwilę to zajrzyj do mnie i daj znać co myślisz o moich pomysłach:

    http://renkko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia tylko nie dziękuj, żeby nie zapeszyć! ^^
    dziękuję i nawzajem c:

    OdpowiedzUsuń
  4. love your gradient top, right in trend dear

    http://www.girllilikoi.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na maturze :-) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny pierścionek i powodzenia na maturze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega pierścionek! ja zakochałam się ;p możesz wpaść do mnie jeśli chcesz ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, czytanie ich sprawia mi wiele przyjemności.
Jeśli obserwujesz napisz chętnie się odwdzięczę.