Obserwatorzy

niedziela, 1 kwietnia 2012

8

Weekend mija mi pod znakiem "naukowym". Szczególnie pogoda nie pozwala za bardzo na wyjścia. O rowerze mogę pomarzyć niestety....
Ale przebijające się słońce między chmurami daje mi nadzieję że do wieczora śnieg pójdzie straszyć gdzie indziej.

No i nadszedł czas na pokazanie nowej stylizacji.





                                                     spodnie - H&M
                                                     bluzka- SH
                                                     torba- Atmosphere
                                                     buty -Auchan
                                                     bransoletki- katherine
                                                     zegarek- Allegro

16 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja ...
    Najbardziej podoba mi się torba i zegarek ....


    Pozdrowienia


    http://mrs-wiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje,że dodałaś się do obserwatorów na moim blogu!!!
    Śliczny zegarek! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog... proponuje dodac jakies bardziej wystrzalowe kreacje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziekuje za uwage:) postaram sie na dniach cos "wystrzalowego" dodac:):)

      Usuń
  4. Doskonale dopasowane dodatki, ja nieraz mam z tym problem :/

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegarek mi się bardzo podoba. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojojoj!!:)
    ale tutaj fajnie:)
    bede zagladac bardzo czesto:))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna biżuteria;) pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili i na fanpage;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja! Bardzo podoba mi się torebka i zegarek! :)
    A pogoda faktycznie mogłaby się poprawić, bo jest okropnaaaa. :/

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne stylizacja, zegarek świetny!! :)) Co do pogody, ja odczuwam jej najgorsze skutki- angina ;// Zapraszam do siebie :))


    www.live-your-life-like-that.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz piękny zegarek ! ;oo wogóle kocham zegarki ;D obsrwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  11. sądze że ciemne spodnie lepiej by się prezentowały, odjęły by ci kilka kilogramów dodatkowo ;) poza tym zegarek świetny ;) bardzo fajny blog i podziwiam cię za odwagę ! ;) wszystko jak najbardziej na plus;))
    pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna torebka!! nasi dziadkowie takie nosili ;)) teraz wszystko wraca do łask jak widać ;p
    pozdrawiam serdecznie, ennypro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, czytanie ich sprawia mi wiele przyjemności.
Jeśli obserwujesz napisz chętnie się odwdzięczę.