Obserwatorzy

czwartek, 5 lipca 2012

31

Wczoraj doszła zamówiona biżuteria. Jestem bardzo zadowolona, za taką cenę to opłaca się wykupić całą hurtownię.

Straszne upały, byłam z znajomymi w niedzielę nad woda tak się spiekłam, że skutki odczuwam do dzisiaj.


Jak tylko znajdę więcej czasu, to na pewno się bardziej rozpiszę i pozaglądam na Wasze blogi. Aktualnie zajęta jestem pakowaniem i kombinowaniem jak tu zmieścić wszystkie swoje buty, 2 szafy ciuchów i biżuterie(której się sporo uzbierało) do jednej średniej torby. Tylko taka, ponieważ mama postanowiła mnie "trochę" ograniczyć.








4 komentarze:

  1. najbardziej podobają mi się pierwsze kolczyki :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. poluje na tę gumkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie drobnostki nadające outfitowi charakteru :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja żałuję, że nie wzięłam w H&M tej 'gumki' do włosów. Kosztowała grosze, nie wiem czemu tak zrobiłam ;c

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, czytanie ich sprawia mi wiele przyjemności.
Jeśli obserwujesz napisz chętnie się odwdzięczę.